Breaking News

35mm Telefilem Pencuri Movie Full Video

35mm Telefilem Pencuri Movie Full Video, Pencuri Movie 35mm Movie Live 2022 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 35mm 2022 Malaysia Live Free

Pengarah muda berbakat besar yang telah menggegarkan industri filem tempatan pada tahun 2020 dengan hasil karyanya, Mael Totey The Movie iaitu Syahmi Sazli kembali mempertaruhkan filem keduanya iaitu 35mm. Menariknya, filem 35mm bukan sahaja mempertaruhkan jalan cerita yang berkonsepkan pengembaraan masa atau ‘time travel’, malah turut padat dengan aksi mendebarkan dan hasil produksi berkualiti tinggi dengan penggunaan teknik CGI. Ini sekali gus menyaksikan kemampuan Syahmi Sazli sebagai pengarah kreatif dalam menghasilkan filem.
Jangan lepaskan peluang untuk melanggan 35mm Di Pawagam Rumah Anda, Astro First bermula 21
Jun 2022. Untuk melanggan sila ke saluran 480 atau anda juga boleh strim di Astro Go atau On
Demand. Dengan hanya RM15, anda boleh menonton selama 48 jam (2 hari) secara berulang-ulang.

Tajuk: 35mm

Genre: Pengembaraan, Fantasi, Komedi
Pengarah: Syahmi Sazli & Senibayan
Produksi: Nine Flix Production Sdn Bhd
Skrip: Senibayan
Cerita Asal: Syahmi Sazli
Lakon Layar: Syahmi Sazli & Senibayan
Tarikh Tayangan di Astro First: 21 Jun 2022

Sinopsis 35mm

35mm mengisahkan tentang tiga sahabat, Syahmi, Asif, Yoe yang terperangkap dalam penggambaran ke beberapa zaman berlainan selepas membeli sebuah kamera antik. Antara zaman yang dilewati adalah pada tahun Dinasti Cina, zaman jajahan Jepun, pemerintahan British. Setiap era yang dilewati pasti mempunyai cabaran yang perlu mereka hadapi bagi meloloskan diri. Apabila mereka berada di tahun 1997, Yoe merasa hiba kerana buat pertama kali berjumpa ibu bapanya. Namun mereka perlu kembali di tahun 2020 walau apa cara sekalipun.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *