Breaking News

Lebai Sampan (Astro Citra) Telefilem Pencuri Movie Full Video

Lebai Sampan (Astro Citra) Telefilem Pencuri Movie Full Video, Pencuri Movie Lebai Sampan (Astro Citra)) Movie Live 2022 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Lebai Sampan (Astro Citra) 2022 Malaysia Live Free

Saksikan telefilem Lebai Sampan (Astro Citra) diinspirasikan dari kisah benar seorang penyakit HIV lakonan Nad Zainal dan Fattah Amin bakal ditayangkan di slot Cerekarama Astro Citra HD, pada 11 Jun ini pukul 10 malam.

Lebai Sampan

Waktu Siaran: Sabtu, 9 Julai 2022, 10:00 malam
Rangkaian: Astro Citra
Pengarah: Zainorhisyam Samudin
Produksi: Gambo TV
Pelakon: Jalil Hamid, Que Haidar, Beto Kusyairy, Puteri Balqis, Haidin Nasir, Ruminah Sidek

Sinopsis Lebai Sampan

Menceritakan kisah luar biasa seorang Lebai yang terperangkap di antara memenuhi rukun Islam yang terakhir dan menjaga kakaknya yang berusia 75 tahun dan juga buta penglihatan.
Kisah Ngah Omar (Lebai Sampan) yang menelan hakikat kehidupan di antara dua sempadan “hasrat” dan “takdir”. Dihubungkan dua sempadan itu dengan dayungan kasih hakiki bersama kakaknya yang buta Zaleha, Hatta dianggap seperti anak dan Dian yang menumpang teduh ciri kebapaannya. Semua dilakukan Lebai Omar dengan satu niat, persiapan jiwa untuk menunaikan fardhu Haji. Hal yang selalu diimpikan walau tiada kemampuan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *